Przedmiotem naukowych zainteresowań autorki niniejszej książki stał się w ostatnich latach rozwój językowy współczesnego dziecka w kontekście pojawienia się nowych mediów ? komputerów, laptopów, tabletów, netbooków, komórek i smartfonów. Postęp technologiczny spowodował powstanie nieznanych do tej pory w edukacji, w tym także w logopedii, zjawisk e-learningu i b-learningu. [?]
Koncepcja interaktywnych i multimedialnych lekcji logopedycznych, nazwanych e-logolekcjami, wpisała się w światowe trendy rozwoju edukacji, a przede wszystkim spodobała się dzieciom doskonalącym swoją wymowę oraz ich rodzicom, którzy coraz częściej poszukiwali w internecie profesjonalnej pomocy logopedycznej.
Ze wstępu
W polskiej literaturze specjalistycznej ?b-learning? to termin nowy. Pochodzi z języka angielskiego ? blended learning ? co jest tłumaczone na język polski jako nauczanie mieszane, zmiksowane, hybrydowe lub komplementarne.
Szczegóły
Tytuł: B-learning w diagnozie i terapii logopedycznej dzieciAutor: Joanna Jatkowska
Wydawnictwo: Harmonia
ISBN: 9788377441879
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 248
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.45 kg