Podstawową przesłanką prezentowanej monografii jest przedstawienie głównych etapów oraz tendencji rozwoju w prawie 100-letniej historii badań marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem ostatniego dziesięciolecia, kiedy to pojawiła się era wielkich zbiorów danych, a następnie era produktów i usług, bazujących na tych danych. Autorzy każdego z rozdziałów koncentrują się na przedstawieniu najnowszych, czy to źródeł informacji czy też metod i techniki pozyskiwania danych, jak również nowych obszarów badawczych. W każdym z nich omawiane są nie tylko nowe możliwości badawcze na licznych przykładach, ale również sposób interpretacji uzyskanych wyników i kierunki ich wykorzystywania w procesie podejmowania decyzji przez decydentów.
Szczegóły
Tytuł: Badania marketingowePodtytuł: Nowe metody badań i zastosowania
Autor: Róża Milic-Czerniak
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788380859142
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 226
Oprawa: Miękka
Waga: 0.356 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Kanały marketingowe
Wydawnictwo Naukowe PWN
Gramatyka błyskawicznie angielski
LektorKlett
Marketing 4.0
Era cyfrowa
Era cyfrowa
MT Biznes
250 ćwiczeń z gramatyki angielski z kluczem
LektorKlett
Gramatyka błyskawicznie Angielski
LektorKlett