Dodatek do gry Wtedy kiedy. Zawiera 110 wydarzeń. Mieści się w pudełku podstawowej gry.
Liczba graczy: 2-8 osób
Wiek: 10+
Każdy gracz tworzy swoją linię czasu, dokładając do niej kolejne wydarzenia. Aby wygrać, nie trzeba znać dokładnych dat, wystarczy ułożyć je chronologicznie. Kino, sport czy ciekawostki o Polsce? Dołącz dodatkowe karty do podstawowej gry.
Jeszcze więcej emocji i zabawy.
Liczba graczy: 2-8 osób
Wiek: 10+
Każdy gracz tworzy swoją linię czasu, dokładając do niej kolejne wydarzenia. Aby wygrać, nie trzeba znać dokładnych dat, wystarczy ułożyć je chronologicznie. Kino, sport czy ciekawostki o Polsce? Dołącz dodatkowe karty do podstawowej gry.
Jeszcze więcej emocji i zabawy.
Kraj produkcji: PL
Producent:
Story House Egmont
Inflancka 4c
00-189 Warszawa (PL)
tel: 228384100
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł: Wtedy kiedy - dodatek nr. 3. Sportowe emocjePodtytuł: Wiek: 10+
Autor: Jane Ruemmele
Producent: Egmont
Seria: Wtedy kiedy
Kod paskowy: 5908215010522
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Format: 06.0 x 09.0 cm
Oprawa: Pudełko kartonowe
Waga: 0.07 kg
Kraj produkcji: PL
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Jaglany detoks
Pascal
Pora na lunch
Buchmann
Zagadka zaginionej kamei. Tom 1
Nasza Księgarnia
Pierwsza przygoda Pana Samochodzika
Siedmioróg
Zagadka grobu wampira Tom 2
Nasza Księgarnia
Zagadka królowej myszy Tom 3
Nasza Księgarnia
Wtedy Kiedy
Egmont
Kopalnie skarbów
Wiek: 7+
Wiek: 7+
Trefl
175 dań do pudełka
Dieta z niskim indeksem glikemicznym
Dieta z niskim indeksem glikemicznym
Ringier Axel Springer Polska
Pan Samochodzik i uroczysko
Literatura