Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki ?Psychologia konsumenta?. Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski Autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych. Książkę wyróżnia opis zachowań konsumenckich z trzech punktów widzenia: ? klasyczna perspektywa podstawowych procesów psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, procesów emocjonalnych, motywacji i postaw), ? analiza procesów nieświadomych, automatycznych konsumenta, ? perspektywa praktyki badań nad konsumentem, czyli badań marketingowych.
Szczegóły
Tytuł: Psychologia konsumentaAutor: Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Seria: Akademia Psychologii
ISBN: 9788301194864
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 458
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.73 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Psychopatologia
Scholar
Pułapki myślenia. O myśleniu szybkim i wolnym
Media Rodzina
Psychologia Kluczowe koncepcje Tom 3 Struktura i funkcje świadomości
Wydawnictwo Naukowe PWN
Psychologia Kluczowe koncepcje Tom 4 Psychologia osobowości
Wydawnictwo Naukowe PWN
Psychologia Kluczowe koncepcje Tom 5 Człowiek i jego środowisko
Wydawnictwo Naukowe PWN
Sapiens
Od zwierząt do bogów
Od zwierząt do bogów
Literackie
Horyzont
SQN - Sine Qua Non