Psychologia konsumenta

Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Rok wydania: 2017
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Jutro (poniedziałek 2024-12-23)
Sugerowana cena
87,90 PLN
Nasza cena
79,93 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 69,34 zł



Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki ?Psychologia konsumenta?. Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski Autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych. Książkę wyróżnia opis zachowań konsumenckich z trzech punktów widzenia: ? klasyczna perspektywa podstawowych procesów psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, procesów emocjonalnych, motywacji i postaw), ? analiza procesów nieświadomych, automatycznych konsumenta, ? perspektywa praktyki badań nad konsumentem, czyli badań marketingowych.

Szczegóły

Tytuł: Psychologia konsumenta
Autor: Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Seria: Akademia Psychologii
ISBN: 9788301194864
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 458
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.73 kg

Recenzje