W zakresie treści i metod nauczania w materiale ćwiczeniowym jest zachowany zintegrowany system nauczania. Materiał zawiera ponad 200 ćwiczeń i zadań sprawdzających - ciekawych i przemyślanych metodycznie. Przejrzysty układ graficzny pomaga łatwo odnaleźć dane zagadnienie, a przystępny język - szybko je przyswoić. Uczeń wykonując ćwiczenia z wykorzystaniem danego programu, utrwala wybrane treści z różnych edukacji zawarte w podstawie programowej dla I etapu edukacyjnego, m.in. rozpoznaje figury geometryczne, wykonuje proste działania matematyczne i ćwiczenia ortograficzne, tworzy proste prezentacje multimedialne i rysunki na wybrany temat związany z edukacją przyrodniczą i społeczną.
W klasie trzeciej uczeń kontynuuje pracę w środowisku programowania Baltie steruje czarodziejem na ekranie w trybie Czarowanie, ale także układa polecenia dla czarodzieja, tworząc proste programy w trybie Programowanie.
W klasie trzeciej uczeń poznaje również nowe środowisko programowania Scratch. Uczeń tworzy pierwsze programy, sterując duszkiem na ekranie i zmieniając jego postać.
W klasie trzeciej uczeń kontynuuje pracę w środowisku programowania Baltie steruje czarodziejem na ekranie w trybie Czarowanie, ale także układa polecenia dla czarodzieja, tworząc proste programy w trybie Programowanie.
W klasie trzeciej uczeń poznaje również nowe środowisko programowania Scratch. Uczeń tworzy pierwsze programy, sterując duszkiem na ekranie i zmieniając jego postać.
Kraj produkcji: Polska
Producent:
Migra Sp. z o.o.
ul. Świeradowska 51/57
50-559 Wrocław (Polska)
tel: +48 717506230
email: biuro@migra.pl
Szczegóły
Tytuł: Informatyka SP 3 Teraz bajty MIGRAAutor: Grażyna Koba
Wydawnictwo: Migra
Seria: Teraz Bajty
ISBN: 9788394266448
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 104