Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym to pierwsza publikacja na polskim rynku wydawniczym która zawiera wiele nowych (nigdzie niepublikowanych) modeli zarządzania w obszarze ochrony i budowania wizerunku z uwzględnieniem kryzysów wizerunkowych. W książce zaprezentowano autorskie, zweryfikowane empirycznie modele. W sposób kompleksowy przedstawiono cały proces począwszy od przygotowania na wypadek wystąpienia perturbacji wizerunkowych poprzez rozwiązywanie problemów, aż po działania konieczne do podjęcia już po wygaśnięciu kryzysu. Autor opisuje wiele case study, biorąc na warsztat sytuacje, z którymi musiały się zmierzyć takie firmy, jak: Boeing, Ikea, Panasonic, AVON, Green Caffe Nero czy Drutex. Materiał wieńczy bardzo dokładna, wielowątkowa i obszerna analiza kryzysu Szlachetnej Paczki.
Szczegóły
Tytuł: Zarządzanie w kryzysie wizerunkowymPodtytuł: Metody, procedury, reagowanie
Autor: Dariusz Tworzydło
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788380859555
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 204
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.32 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Rachunkowość finansowa i podatkowa
Wydawnictwo Naukowe PWN
Bieguni
Literackie
Jeżycjada. Sprężyna. Tom 18
Akapit Press
Psychologia szefa 3 Zrozumieć zespół
Onepress
Przeplatalińscy
Dwie Siostry
Widziałem pięknego dzięcioła
Dwie Siostry
Mock Golem
Znak