Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym
Metody, procedury, reagowanie

Difin

  • Rok wydania: 2019
  • Format: 16.0x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
55,00 PLN
Nasza cena
53,58 PLN
Oszczędzasz 3%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 52,77 zł



Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym to pierwsza publikacja na polskim rynku wydawniczym która zawiera wiele nowych (nigdzie niepublikowanych) modeli zarządzania w obszarze ochrony i budowania wizerunku z uwzględnieniem kryzysów wizerunkowych. W książce zaprezentowano autorskie, zweryfikowane empirycznie modele. W sposób kompleksowy przedstawiono cały proces począwszy od przygotowania na wypadek wystąpienia perturbacji wizerunkowych poprzez rozwiązywanie problemów, aż po działania konieczne do podjęcia już po wygaśnięciu kryzysu. Autor opisuje wiele case study, biorąc na warsztat sytuacje, z którymi musiały się zmierzyć takie firmy, jak: Boeing, Ikea, Panasonic, AVON, Green Caffe Nero czy Drutex. Materiał wieńczy bardzo dokładna, wielowątkowa i obszerna analiza kryzysu Szlachetnej Paczki.

Szczegóły

Tytuł: Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym
Podtytuł: Metody, procedury, reagowanie
Autor: Dariusz Tworzydło
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788380859555
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 204
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.32 kg

Recenzje