Internacjonalizacja i marketing Uniwersytetów

Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

  • Rok wydania: 2019
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
39,90 PLN
Nasza cena
37,93 PLN
Oszczędzasz 5%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 35,79 zł



Tematyka niniejszej pracy zbiorowej oscyluje wokół obszaru szeroko pojętego marketingu uczelni.

Należy zaznaczyć, że obszar ten – w dobie rosnącej konkurencji i globalizacji rynków – nabiera coraz większego znaczenia w procesie całościowego zarządzania uczelnią. Zmiany, jakie zaszły w polskim systemie szkolnictwa wyższego w 2018 roku, czyli wprowadzenie Ustawy 2.0, miały doprowadzić między innymi do wzrostu rozpoznawalności polskich uczelni za granicą. Oczywiście rozpoznawalność ta nie jest ściśle związana z obszarem marketingu uczelni i w dużej mierze zależy od innych czynników, takich jak: jakość publikacji naukowych, jakość kształcenia czy jakość badań naukowych. Działania marketingowe wzmacniają jednak wizerunek uczelni, przyczyniają się również do zwiększenia jej rozpoznawalności.

Tematyka podjęta w tej książce jest aktualna, a zawarte w niej treści mogą pomóc w lepszym zrozumieniu tematu. Analizowana problematyka stanowi odzwierciedlenie licznych problemów i dylematów, jakie stoją przed zarządzającymi współczesnymi uczelniami – z recenzji prof. dr. hab. Bogdana Piaseckiego.

Szczegóły

Tytuł: Internacjonalizacja i marketing Uniwersytetów
Autor: Łukasz Sułkowski, Robert Seliga
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
ISBN: 9788323347286
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 322
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka

Recenzje