W książce poruszono temat mitów w relacjach między organizacją gospodarczą a jej pracownikami i klientami. Odgrywają one bowiem rolę narzędzia, przy pomocy którego organizacje dążą do podporządkowania interesariuszy swoim celom. Siła tej iluzji okazuje się bardzo skuteczna, dlatego tak często znajduje zastosowanie w życiu społecznym. Czy jednak fakt, że wielu ludzi ulega iluzorycznej sile mitów, może być usprawiedliwieniem dla tych, którzy to cynicznie wykorzystują?
Publikacja jest adresowana do szerokiego grona czytelników zainteresowanych problemami współczesnej cywilizacji, a przede wszystkim do studentów i praktyków zarządzania.
Szczegóły
Tytuł: Mity w zarządzaniuPodtytuł: Próba krytycznego spojrzenia
Autor: Czesław Sikorski
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788381426237
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 146
Format: 15.0x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.195 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Pacjentka
W.A.B.