Magnetyczny 'Wisielec' na podróż.
Czy porafisz uratować wisielca przed nieodwracalnym losem? Gra zgadywanka ze słowami dla dwóch i więcej graczy.
Gra zawiera: 6 elemantów magnetycznych do ułożenia wisielca, flamaster z gąbeczką, zasady gry
Gry możesz zabrać ze sobą wszędzie. Niewielkie wymiary i magnetyczne pionki, które przyczepiają się do planszy, sprawiają, że gra świetnie sprawdza się w podróży.
Do wyboru: Szachy, Chińczyk, Warcaby, Węże i drabiny, Mastermind, Młynek, Tangram, Wisielec, Domino, Kółko i krzyżyk, Reversi, Sudoku, Wyścigi, Halma, Samotnik
Wymiar opakowania: 13,5 x 13,5 cm
Czas: 10+ min
Wiek: 6+
Liczba graczy: 2
Czy porafisz uratować wisielca przed nieodwracalnym losem? Gra zgadywanka ze słowami dla dwóch i więcej graczy.
Gra zawiera: 6 elemantów magnetycznych do ułożenia wisielca, flamaster z gąbeczką, zasady gry
Gry możesz zabrać ze sobą wszędzie. Niewielkie wymiary i magnetyczne pionki, które przyczepiają się do planszy, sprawiają, że gra świetnie sprawdza się w podróży.
Do wyboru: Szachy, Chińczyk, Warcaby, Węże i drabiny, Mastermind, Młynek, Tangram, Wisielec, Domino, Kółko i krzyżyk, Reversi, Sudoku, Wyścigi, Halma, Samotnik
Wymiar opakowania: 13,5 x 13,5 cm
Czas: 10+ min
Wiek: 6+
Liczba graczy: 2
Szczegóły
Tytuł: Magnetyczne gry - Wisielec (33677)Podtytuł: Wiek: 6+
Producent: Albi
Kod paskowy: 8590228042729
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Format: 13 x 13 cm
Oprawa: pudełko
Waga: 0.11 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Zaczynamy pisać szlaczki
Books And Fun
Modelki. Wesołe kolorowanki
Aksjomat
Akademia 4-latka
Skrzat
Akademia 6-latka
Skrzat