Po wprowadzeniu pionka na pole startowe z czerwoną strzałką gracz przesuwa się o tyle pól, ile pokaże wskazówka. Kierunek przemieszczania się po planszy wyznaczają liczby.
Jeśli pionek zatrzyma się na polu, na którym jest dolny koniec drabiny, wspina się na jej górny koniec i w ten sposób skraca sobie drogę do mety. Jeśli pionek zatrzyma się na polu z głową węża, zjeżdża po ciele węża w dół i schodzi na pole z czubkiem jego ogona. Wygrywa ten, kto pierwszy dotrze w dokładny sposób do pola mety.
Klasyczne gry to świetny wybór nie tylko na świętowanie z przyjaciółmi, rodzinne wakacje, ale dzięki ich niewielkiej paczce możesz je zabrać do plecaka na wycieczkę.
Zawartość:
Jeśli pionek zatrzyma się na polu, na którym jest dolny koniec drabiny, wspina się na jej górny koniec i w ten sposób skraca sobie drogę do mety. Jeśli pionek zatrzyma się na polu z głową węża, zjeżdża po ciele węża w dół i schodzi na pole z czubkiem jego ogona. Wygrywa ten, kto pierwszy dotrze w dokładny sposób do pola mety.
Klasyczne gry to świetny wybór nie tylko na świętowanie z przyjaciółmi, rodzinne wakacje, ale dzięki ich niewielkiej paczce możesz je zabrać do plecaka na wycieczkę.
Zawartość:
- plansza do gry
- wskazówka
- 8 pionków
Szczegóły
Tytuł: Węże i drabiny - Klasyczne gry na podróż (33745)Producent: Albi
Kod paskowy: 8590228042675
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Format: 14,5 x 20 cm
Oprawa: pudełko
Waga: 0.105 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
CzuCzu Zagadki z dziurką dla dzieci 3+ (CZU773203)
Bright Junior Media
Papier kserograficzny Polspeed A4/500 arkuszy
PBS Connect Polska
CzuCzu: Puzzle progresywne - Pojazdy w akcji (CZU490081)
Bright Junior Media
Spacer po Burano
Wiek: 10+
Wiek: 10+
Nasza Księgarnia
Psi Patrol. Kolorowanki 3D. Chase na tropie
Media Service Zawada
Escape Quest. Sam w Salem
Egmont