Kreowanie wizerunku kandydata na urząd publiczny w Polsce

edu-Libri

  • Rok wydania: 2019
  • Format: 16.5x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
45,00 PLN
Nasza cena
17,61 PLN
Oszczędzasz 61%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 17,35 zł



Publikacja stanowi interesujące uzupełnienie opracowań dotyczących marketingu politycznego na polskim rynku wydawniczym, chociażby ze względu na koncentrację Autorów na kwestii kreowania wizerunku kandydatów na prezydenta.
Walorem opracowania jest próba połączenia teorii kreowania wizerunku politycznego z praktyką marketingową poprzez indentyfikację technik i narzędzi promocyjnych stosowanych w kampaniach wyborczych poszczególnych kandydatów na prezydenta RP.
Lektura recenzowanej monografii wskazuje, że może być ona przydatna dla studentów politologii, socjologii, zarządzania. To pozycja, która może zainteresować również specjalistów zajmujących się marketingiem politycznym, reklamą wyborczą, jak i samych polityków.
Prof. nadzw. dr hab. Ewa Glińska
Politechnika Białostocka

Szczegóły

Tytuł: Kreowanie wizerunku kandydata na urząd publiczny w Polsce
Autor: Adam Figiel, Magda Ziembińska
Wydawnictwo: edu-Libri
ISBN: 9788365648976
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 132
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.23 kg

Recenzje