Książka zawiera zestaw testów umożliwiających menedżerowi ocenić jego własny potencjał. Niektóre rzucają wyzwanie, inne intrygują, wszystkie zaś stanowią pomoc w osiągnięciu trwałego rozwoju. Menedżer może sam ocenić wyniki testów opierając się na modelowym profilu osobowości. Dzięki temu otrzyma natychmiastowy „wgląd” we własny styl i efektywność. W drugiej części książki znajdują się wskazówki, jak wyniki te poprawić. Testy obejmują takie zagadnienia, jak: umiejętność komunikowania, czynniki ludzkie, wykorzystywanie czasu i podejście do zadań. Z testów zamieszczonych w tej książce korzystało wiele firm znanych na całym świecie, w tym m.in.: Ford Motor Company, Westinghouse, IBM Corporation, John Player & Son, Siemens, General Motors, US Civil Service Commision, International Computers Ltd, Bowater Scott. 28
Szczegóły
Tytuł: Testy dla menedżerów stawiających na efektywnośćAutor: Bill Reddin
Wydawnictwo: Alma-Press
Kod paskowy: 9788370207755
ISBN: 978-83-7020-775-5
Tłumacz: Gizmajer Marek
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 228
Format: 16.5x23.5 cm
Oprawa: miękka
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Modlitewnik Do Anioła Stróża i Świętych Aniołów
Wydawnictwo M
Narodzić się, by wygrać
Rebis
Bądź liderem! 2.0
MT Biznes