Zarządzanie reputacją firm rodzinnych

Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Rok wydania: 2019
  • Format: 16.0x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 2 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
89,00 PLN
Nasza cena
80,45 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 80,45 zł



Celem głównym pracy jest opracowanie koncepcji zarządzania reputacją firm rodzinnych. Dla zapewnienia właściwej realizacji powyższego celu głównego, ustalono również następujące cele szczegółowe:
- Przedstawienie poglądów na temat rozumienia pojęcia reputacji i jej roli w budowaniu wartości przedsiębiorstwa, wyznaczników reputacji, a także relacji do pojęć powiązanych, jakimi są tożsamość i wizerunek w świetle literatury przedmiotu, różnych podejść i nurtów badawczych;
- Identyfikacja cech charakterystycznych i wyróżników firm rodzinnych, obszarów budowania reputacji i zasobów zaangażowanych w procesy budowania firmy rodzinnej, a także kluczowych czynników kontekstowych (wewnętrznych i zewnętrznych) wzmacniających/ograniczających reputację przedsiębiorstwa rodzinnego;
- Charakterystyka determinant, elementów składowych i procesów w zakresie zarządzania reputacją w przedsiębiorstwie, określenie kluczowych powiązań między nimi;
- Identyfikacja kluczowych elementów koncepcji zarządzania reputacja firm rodzinnych i zależności między nimi;
- Opracowanie wniosków teoretycznych i rekomendacji praktycznych dla wykorzystania koncepcji zarządzania reputacją w doskonaleniu funkcjonowania przedsiębiorstw rodzinnych.

Szczegóły

Tytuł: Zarządzanie reputacją firm rodzinnych
Autor: Dacko-Pikiewicz Zdzisława
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301206468
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 254
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.42 kg

Recenzje