Szkoła ogólnodostępna przestrzenią realizacji różnorodnych potrzeb edukacyjnych uczniów klas IV-VI
W poszukiwaniu modelu pomocy i wsparcia
Impuls

Książkę Szkoła ogólnodostępna przestrzenią realizacji różnorodnych potrzeb edukacyjnych uczniów klas IV-VI - w poszukiwaniu modelu pomocy i wsparcia autorzy napisali powodowani chęcią podzielenia się z Czytelnikami refleksją nad analizą wyników badań sondażowych przeprowadzonych w szkołach województwa świętokrzyskiego w latach 2017-2018. Problematyka poruszana w niej jest nam szczególnie bliska od dwóch dekad.
Książka składa się z trzech części: wprowadzenia teoretycznego, metodologii i wyników badań.
Książka składa się z trzech części: wprowadzenia teoretycznego, metodologii i wyników badań.
Kraj produkcji: Polska
Producent:
Oficyna Wydawnicza "Impuls"
ul. Fatimska 53 b
31-831 Kraków (Polska)
tel: 48506624220
email: pawel.glowiak@impulsoficyna.com.pl
Szczegóły
Tytuł: Szkoła ogólnodostępna przestrzenią realizacji różnorodnych potrzeb edukacyjnych uczniów klas IV-VIPodtytuł: W poszukiwaniu modelu pomocy i wsparcia
Autor: Karol Bidziński, Mirosław Rutkowski, Anna Ozga
Wydawnictwo: Impuls
ISBN: 9788380957701
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 324
Format: 23.5 x 16.0 cm
Oprawa: miękka