Cyfrowy tubylec w szkole - diagnozy i otwarcia. Tom III. Mediatyzacja przestrzeni szkoły
Adam Marszałek

Oddajemy Państwu do rąk trzeci tom z serii "Cyfrowy tubylec w szkole-diagnozy i otwarcia. Po refleksjach dotyczących różnych aspektów funkcjonowania współczesnego ucznia (tom I) oraz namyśle nad przemianami roli nauczyciela w czasach rozwoju technologii informacyjno-komunikacyjnych (tom II), proponujemy nowe impulsy do rozważań na temat ucyfrowienia szkoły. Trzeci tom zatytułowałyśmy "Mediatyzacja przestrzeni szkoły-tropy badacze i implementacje". Ukazujemy w nim spektrum zagadnień, które pozostają w polu aktualnych zainteresowań badaczy zajmujących się problematyką miejsca technologii cyfrowych w rozwoju młodych ludzi i w nowoczesnej edukacji. Taki zamysł pozwoli na intelektualne przybliżenie dość różnych obszarów refleksji. Stąd znajdą tu Państwo rozważania na temat cyfrowego potencjału współczesnych uczniów, technologicznego kontekstu budowania ich wiedzy osobistej, kompetencji i potrzeb, czy na temat form aktywności młodych w sieci. Znalazły się tu również teksty dotyczące aspektów implementacji cyfrowych rozwiązań na grunt dydaktyki szkolnej.
[Ze wstępu]
[Ze wstępu]
Szczegóły
Tytuł: Cyfrowy tubylec w szkole - diagnozy i otwarcia. Tom III. Mediatyzacja przestrzeni szkołyWydawnictwo: Adam Marszałek
ISBN: 9788366220362
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 250
Oprawa: Miękka
Redakcja: Nowicka Marzenna, Dziekońska Joanna