Tom 3. Serii Prawa Designu, Mody i Reklamy przybliża arkana wiedzy z zakresu prawa własności intelektualnej w świecie mody. Książka jest dedykowana praktykom sektora mody oraz studentom kierunków prawniczych i artystycznych.
Szczegóły
Tytuł: Prawo designu i modyPodtytuł: Kreowanie produktu
Autor: Marlena Jankowska, Mirosław Pawełczyk, Agnieszka Warmuzińska
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788395535529
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 324
Format: 15.0x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.368 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Prawo autorskie
Wolters Kluwer
Prawo farmaceutyczne
Wolters Kluwer
Rozrywki XXI wieku a prawo własności intelektualnej
Wolters Kluwer