Gra oparta jest na bestsellerowej serii książek dla dzieci Akademia Mądrego Dziecka. Wspomaga rozwój intelektualny i poznawczy u dzieci. Mogą w niż grać już dwuletnie dzieci.
Gra ma na celu:
Gra ma na celu:
- naukę nazw kolorów
- naukę nazw zwierzątek
- naukę kształtów poprzez mowę i dotyk
- ćwiczenie zmysłu dotyku
- ćwiczenie mięśni dłoni i palców (chwytanie)
- rozwijanie interakcji społecznych
Zanim rozpoczniesz z dzieckiem grę, pokaż mu jej elementy i omów nazwy zwie-rząt (biedronka, rybka, żółw, motyl, kaczuszka) i kolory jakie mają. Porozmawiaj z dzieckiem o figurach i kształtach. Nazwij je i podotykajcie je wspólnie.
Grę można wykorzystać na kila sposobów:
Grę można wykorzystać na kila sposobów:
- Tak jak w instrukcji układanie elementów na zwierzątkach (dzieci 2-3 letnie)
- Zabawa w zgadywanie: Co jest w worku? (dzieci 3+) - dzieci z zamkniętymi oczami dotykają kształty i muszą zgadnąć co to za kształt (zabawa sensoryczna stymulująca zmysł dotyku, utrwalająca nazwy kształtów i figur)
- Zabawa w zbiory: figury (koła-kwadraty) kolory (czerwone, zielone)
Pierwsza gra to seria gier dla najmłodszych dzieci i ich rodziców. Dwulatek dynamicznie rozwija się poznawczo, emocjonalnie i społecznie. To idealny moment na wprowadzenie pierwszych gier planszowych. Dostarczą one stymulacji w wielu aspektach rozwoju.
Gracze losują z woreczka figury i dopasowują je do zwierzątek na stole. Każdy stara się znaleźć figury pasujące do swojego zwierzątka, ale łatwo się pomylić i pomóc przeciwnikowi. Kto pierwszy zdobędzie wszystkie figury, wygrywa. Dzieci poznają kształty za pomocą wzroku i dotyku. Ćwiczą przy tym dłonie i palce, czyli mała motorykę.
Elementy gry:
Gracze losują z woreczka figury i dopasowują je do zwierzątek na stole. Każdy stara się znaleźć figury pasujące do swojego zwierzątka, ale łatwo się pomylić i pomóc przeciwnikowi. Kto pierwszy zdobędzie wszystkie figury, wygrywa. Dzieci poznają kształty za pomocą wzroku i dotyku. Ćwiczą przy tym dłonie i palce, czyli mała motorykę.
Elementy gry:
- 5 plansz zwierzątek
- 20 kafelków z figurami
- 1 płócienny woreczek
Wiek graczy: 2+
Liczba graczy: 2-4 osoby
Liczba graczy: 2-4 osoby
Szczegóły
Tytuł: Zwierzątka. Pierwsza gra. Akademia Mądrego DzieckaPodtytuł: Wiek: 2+
Autor: Stefan Kołecki
Producent: Egmont
Seria: Akademia Mądrego Dziecka; Pierwsza gra
Kod paskowy: 5908215010614
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Format: 20.0 x 20.0 x 5.0 cm
Oprawa: Pudełko
Waga: 0.472 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Ravensburger, Labyrinth Jr Dino (22362)
Wiek: 4+
Wiek: 4+
Ravensburger
Ale gratka! Kucyki
Skrzat
1 2 3. Mała szkoła
Skrzat