Teoria komunikowania masowego

Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Rok wydania: 2020
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
76,50 PLN
Nasza cena
69,51 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 60,56 zł



Najlepszy wykład dotyczący mediów masowych! Uznany na całym świecie podręcznik do komunikowania masowego napisany przez czołowego teoretyka w tej dziedzinie. Składa się z 7 części i imponującej bibliografii. Dwie pierwsze części omawiają narodziny mediów masowych, główne modele komunikowania i teorie mediów w ujęciu społecznym i kulturowym. Kolejne części są poświęcone poszczególnym ogniwom procesu komunikowania: strukturze mediów, w tym zasadom rządzącym pracą dziennikarską, odpowiedzialnością społeczną mediów i zarządzaniem mediami w kontekście procesów globalizacyjnych; organizacji i kulturze mediów; treściom i gatunkom medialnym, z uwzględnieniem jakościowych i ilościowych metod badania przekazu masowego; widowni mediów i teoriom odbioru przekazu medialnego; społeczno-kulturowemu oddziaływaniu mediów, a także komunikowaniu politycznemu i opinii publicznej.

Szczegóły

Tytuł: Teoria komunikowania masowego
Autor: Denis McQuail
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Kod paskowy: 978830115153901
ISBN: 9788301151539
Tłumacz: Bucholc Marta, Szulżycka Alina
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 576
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.81 kg
Redakcja: Goban-Klas Tomasz

Recenzje