Wizerunek - jak go zmierzyć i jak poprawić (wyd. II)

CeDeWu

  • Rok wydania: 2020
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
68,00 PLN
Nasza cena
63,08 PLN
Oszczędzasz 8%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 56,32 zł



Książka zawiera nowatorskie i oryginalne podejście do zarządzania wizerunkiem firmy.

Dotyczy istoty oraz sposobu kształtowania, percepcji i pomiaru wizerunku. Uwzględnia złożoność relacji w sieci interakcji rynkowych i społecznych. Przedstawia prawa i zależności teoretyczno-empiryczne między elementami systemu rynkowego, w ramach którego powstaje rozbieżność między aspiracjami (wizerunek pożądany) a rzeczywistością (wizerunek rzeczywisty). Ustalenie zakresu rozbieżności między pożądanym a rzeczywistym wizerunkiem stanowi punkt wyjścia do formułowania strategii, celów i działań naprawczych, zmierzających do minimalizacji luki między nimi. Rozważania osadzone zostały w nowej koncepcji marketingowej, określonej mianem "logika dominacji usługi" (Service Dominant Logic - SDL), zaproponowanej przez R.F. Luscha i S.L. Vargo w 2004 roku. Skonstruowany, autorski model teoretyczny odwołuje się również do innych współczesnych teorii, takich jak: jakość usług, marketing relacji, marketing sieciowy, orientacja rynkowa czy teoria przewag konkurencyjnych.

Praca stanowi usystematyzowaną koncepcję pomiaru wizerunku, która może być zaadaptowana w różnych sferach działalności gospodarczej. Wskazuje także potencjalne kierunki działań ułatwiających walkę konkurencyjną i budowanie przewagi na rynku. Książka skierowana jest przede wszystkim do przedsiębiorców, menedżerów, kadry zarządczej oraz osób powiązanych zawodowo z marketingiem, sprzedażą i Public Relations. Stanowi również cenne źródło wiedzy dla studentów kierunków ekonomicznych (zarządzanie, marketing, finanse, bankowość) oraz literaturę uzupełniającą dla studentów psychologii, statystyki czy ekonometrii. Postawiony problem badawczy jest nader interesujący, szczególnie, że Autorka "nie ucieka" od jego umiejscowienia w realnych uwarunkowaniach sektora bankowego znajdującego się w czasie szybko zmieniających się trendów i tendencji na rynku finansowym.

Z recenzji prof. dr hab. Krystyny Brzozowskiej

Szczegóły

Tytuł: Wizerunek - jak go zmierzyć i jak poprawić (wyd. II)
Autor: Izabela Szlis
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381023030
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 320
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka

Recenzje