Książka dla profesjonalistów, a jednocześnie podręcznik akademicki dla studentów wyższych lat studiów do przedmiotów związanych z public relations. Autor rozszyfrowuje w niej takie terminy, jak: pseudowydarzenie, "czwarta władza", media relations, press relations, przekaz medialny, dziennikarze-eksperci itp. Kompleksowo omawia zagadnienia związane z tworzeniem i utrzymywaniem prawidłowych relacji z szeroko pojętymi mediami. Autor nie tylko porządkuje dotychczasową wiedzę na temat media relations, ale wprowadza do tej dziedziny również nowe elementy - m.in. nowy model uprawiania public relations i nowe aspekty procesu kreowania "wydarzeń" na użytek mediów. Książka oparta jest na bogatej literaturze polskiej i zagranicznej, zawiera wiele przykładów z praktyki.
Szczegóły
Tytuł: Kreowanie informacji Media relationsAutor: Jabłoński Wojciech
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Kod paskowy: 978830114819502
ISBN: 9788301148195
Kategoria: Podręczniki
Języki: polski
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 180
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Kartonowa Foliowana
Waga: 0.27 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Argentyńskie przygody Gombrowicza
Literackie
Zgubiony niedźwiadek
Egmont
Pensjonat Ewa
Noir Sur Blanc