Od dobrego do wielkiego
Czynniki trwałego rozwoju i zwycięstwa firm

MT Biznes

  • Rok wydania: 2013
  • Format: 15.8x23.3cm
  • Oprawa: Twarda z obwolutą
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
69,90 PLN
Nasza cena
68,79 PLN
Oszczędzasz 2%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Czy istnieje organizacyjny kod DNA czyniący firmę gatunkiem wyższym od konkurentów? I, co ważniejsze, czy da się takim DNA ?zarazić? firmę przeciętną i zmienić ją w nadzwyczajną? James C. Collins, wraz ze swoim zespołem badaczy, wydestylował taki kod DNA. Kod, który jest syntezą wieloletnich badań setek firm. W tej książce Collins opisuje metodę wszczepiania obumierającej organizacji przywódczych i przedsiębiorczych genów zwycięstwa. Znajdziesz tu zaskakujące, lecz przejrzyste konkluzje, poparte badaniami empirycznymi. W Od dobrego do wielkiego autor omawia 11 przypadków firm, które dokonały przeskoku organizacyjnego: pokonały rynkową grawitację i stały się potężne. Są wśród nich między innymi: Merck, Intel, Coca-Cola i General Electric. Oprócz tego Collins opisuje szereg firm, którym brak zwycięskiego DNA skutecznie odciął drogę do prosperity. Magazyn ?Fast Company? nazwał tę książkę biznesową ideą roku. Gorąco poleca ją także profesor Krzysztof Obłój z Uniwersytetu Warszawskiego. To raport z pierwszej ręki, dla przedsiębiorców i menedżerów, i dla każdego innego, kto ma bezpośredni wpływ na losy swojej firmy. Patronat: Manager Magazin

Szczegóły

Tytuł: Od dobrego do wielkiego
Podtytuł: Czynniki trwałego rozwoju i zwycięstwa firm
Autor: Jim Collins
Wydawnictwo: MT Biznes
Seria: Światowe Bestsellery Biznesowe
ISBN: 9788388970184
Liczba tomów: 1
Tytuł oryginału: Good to Great
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Wąsiel Marcin
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 288
Format: 15.8x23.3cm
Oprawa: Twarda z obwolutą
Waga: 0.606 kg

Recenzje