Książka przedstawia teoretyczne podstawy zarządzania jakością w ujęciu zarządzania operacyjnego. Przedstawia zagadnienia teorii jakości, systemów jakości, ekonomiki jakości oraz metod wspomagających zarządzanie jakością i jego doskonalenie. Odbiorcami książki są nie tylko studenci uczelni wyższych, ale także słuchacze studiów podyplomowych i doktoranci zainteresowani problematyką współczesnego zarządzania jakością.
Szczegóły
Tytuł: Podstawy zarządzania jakościąAutor: Katarzyna Szczepańska
Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej
ISBN: 9788378146599
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 182
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Socjologia
Zysk i S-ka
Krótkie wykłady z psychologii Psychologia pracy i organizacji
Wydawnictwo Naukowe PWN
Podstawy obsługiwania i napraw
Wydawnictwa Komunikacji i Łączności WKŁ
Bezpieczeństwo samochodów i ruchu drogowego
Wydawnictwa Komunikacji i Łączności WKŁ
Mechanika ruchu
Wydawnictwa Komunikacji i Łączności WKŁ
Napęd i sterowanie pneumatyczne
Wydawnictwo Naukowe PWN
Inżynieria materiałowa Stal
Wydawnictwo Naukowe PWN
Podstawy zarządzania organizacjami
Wydawnictwo Naukowe PWN
Kompetencyjne systemy ocen pracowników
Wolters Kluwer