Perswazyjność w komunikacji wizerunkowej i języku

Petrus

  • Rok wydania: 2020
  • Oprawa: miękka
Wysyłka:
Jutro (poniedziałek 2024-12-23)
Sugerowana cena
29,00 PLN
Nasza cena
24,36 PLN
Oszczędzasz 16%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 18,70 zł



Monografia Perswazyjność w komunikacji wizerunkowej i języku to istotna pozycja nie tylko dla znawców komunikowania wizerunkowego, studentów i wykładowców, ale także dla nas wszystkich jako twórców i odbiorców komunikatów perswazyjnych. Publikacja stanowi także cenną pomoc dla specjalistów z zakresu public relations, reklamy, a także dziennikarzy i edukatorów.

Autorce należą się słowa uznania za aktualność problematyki, fachowość analiz, dojrzałość badawczą i praktyczność celów. Podjęła ona ważne tematy, związane z wykorzystaniem mechanizmów wywierania wpływu jako skutecznego narzędzia walki wizerunkowej, perswazji światopoglądowej, czy dyskredytującej, albo egoistycznej gry interesów, jak ma to miejsce w przypadku mowy nienawiści.

Publikacja ukazuje zjawisko perswazyjności przy pomocy kategorialnej definicji operacyjnej i dostarcza empirycznej wiedzy na temat faktycznego funkcjonowania perswazji w przekazach reklamowych, społecznych, medialnych oraz językowych.
ks. dr hab. Michał Drożdż, prof. UPJPII

Producent:
Wydawnictwo PETRUS Paweł Piotrowski
ul. Raciborska 13/31
30-384 Kraków (Polska)
tel: 601428726
email: wydawnictwo@wydawnictwopetrus.pl


Szczegóły

Tytuł: Perswazyjność w komunikacji wizerunkowej i języku
Autor: Klaudia Cymanow-Sosin
Wydawnictwo: Petrus
ISBN: 9788377205747
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 154
Oprawa: miękka

Recenzje