Bez wątpienia dobre ocenianie oparte na solidnych podstawach dawnej i współczesnej myśli naukowej stanowić powinno niezbywalną część edukacji na każdym etapie. Myśl ta stale powraca w dyskusjach nad jej jakością, efektywnością, potrzebą zmian i modernizacji. Zamieszczone w niniejszym tomie teksty wpisują się w bardzo dziś potrzebną dyskusję o miejscu, roli, modelach i systemach szkolnego oceniania, o potrzebie weryfikacji stosowanych metod i narzędzi oceniania, o roli emocji i motywacji w tym procesie oraz wielu innych aspektach związanych z oceną i wartościowaniem różnych obszarów edukacji i jej uczestników. Głównym celem oddawanej do rąk Czytelników publikacji jest zatem wzbogacenie wiedzy na temat wybranych zjawisk, które dotyczą współczesnych strategii szkolnego oceniania i wartościowania (na różnych etapach kształcenia ogólnego i przedmiotowego), związanych z tym treści, uwarunkowań, dylematów, pozytywnych i negatywnych sposobów postępowania, funkcjonalności i efektywności metod, narzędzi, form itd.
[Ze wstępu]
[Ze wstępu]
Szczegóły
Tytuł: Ocenianie w szkole na cenzurowanymPodtytuł: Badania - Dylematy - Inspiracje
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788322793060
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 372
Oprawa: twarda
Redakcja: Karwatowska Małgorzata, Latoch-Zielińska Małgorzata, Morawska Iwona
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Dokumentacja dyrektora szkoły
Harmonia
Internet również dla seniora
Itstart
Śląsk magiczny
Kos
Cyberzaburzenia. Cyberuzależnienia
VON VELKE