Kajko i Kokosz Janusza Christy to jedna z najsławniejszych polskich serii komiksowych. W przezabawny sposób opowiada o przygodach dwóch słowiańskich wojów – mądrego i uczciwego Kajka oraz silnego i samolubnego Kokosza – służących kasztelanowi Mirmiłowi. Dwaj przyjaciele dzielnie bronią Mirmiłowa przed atakami niecnych zbójcerzy, raz po raz wpadając w tarapaty.
Seria jest uważana za pierwszą polską opowieść fantasy – w świecie Kajka i Kokosza magia jest bowiem na porządku dziennym, a niezwykłe stwory, potwory i czarownice kryją się za każdym drzewem i pod każdym kamieniem.
Niewymuszony humor opowieści bawi czytelników w różnym wieku, a pełne szalonych przygód albumy czyta się jednym tchem.
Bohaterowie komiksów „Kajko i Kokosz” znani są już dwóm pokoleniom Polaków. Ich przygody czytane są zarówno przez dzieci, jak i rodziców. Gra karciana „Kajko i Kokosz – Szkoła latania” nawiązuje do tej najpopularniejszej polskiej serii komiksowej. Zasady karcianki są niezwykle proste.
Zagraj karty, wykorzystaj siłę swoich postaci i pokonaj rywali! Wygra gracz, który na koniec gry będzie mieć najmniej punktów karnych. Gra ma dwa warianty zasad, dzięki czemu świetnie sprawdzi się zarówno w gronie 7-latkow, jak i starszych graczy. „Szkoła latania” w wersji karcianej dostarczy wiele frajdy nie tylko fanom komiksu.
Liczba graczy: 2-6
Wiek graczy: 7+
Elementy gry:
Seria jest uważana za pierwszą polską opowieść fantasy – w świecie Kajka i Kokosza magia jest bowiem na porządku dziennym, a niezwykłe stwory, potwory i czarownice kryją się za każdym drzewem i pod każdym kamieniem.
Niewymuszony humor opowieści bawi czytelników w różnym wieku, a pełne szalonych przygód albumy czyta się jednym tchem.
Bohaterowie komiksów „Kajko i Kokosz” znani są już dwóm pokoleniom Polaków. Ich przygody czytane są zarówno przez dzieci, jak i rodziców. Gra karciana „Kajko i Kokosz – Szkoła latania” nawiązuje do tej najpopularniejszej polskiej serii komiksowej. Zasady karcianki są niezwykle proste.
Zagraj karty, wykorzystaj siłę swoich postaci i pokonaj rywali! Wygra gracz, który na koniec gry będzie mieć najmniej punktów karnych. Gra ma dwa warianty zasad, dzięki czemu świetnie sprawdzi się zarówno w gronie 7-latkow, jak i starszych graczy. „Szkoła latania” w wersji karcianej dostarczy wiele frajdy nie tylko fanom komiksu.
Liczba graczy: 2-6
Wiek graczy: 7+
Elementy gry:
- 55 kart postaci
- 7 kafelków przedmiotów
- 2 żetony maści latania
Kraj produkcji: Polska
Ostrzeżenia:
Nie nadaje się dla dzieci w wieku poniżej 3 lat. Zawiera małe elementy - ryzyko zadławienia.
Producent:
Story House Egmont
Inflancka 4c
00-189 Warszawa (Polska)
tel: 228384100
email: recepcja@egmont.pl
Szczegóły
Tytuł: Kajko i Kokosz. Szkoła Latania - gra karciana. Gry do plecakaPodtytuł: Wiek 7+
Producent: Egmont
Seria: Gry do plecaka; Kajko i Kokosz
ISBN: 5908215008833
Rok wydania: 2022
Format: 13 x 9.8 x 3.4 cm
Oprawa: Pudełko
Waga: 0.152 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Ubongo Extreme
Wiek 8+
Wiek 8+
Egmont
Ubongo Trigo
Wiek: 7+
Wiek: 7+
Egmont
Moje skarby
wiek: 14+
wiek: 14+
Rebel
W pył zwrot
Wiek: 7+
Wiek: 7+
Muduko
Ryki z Afryki
Wiek: 8+
Wiek: 8+
Muduko
Spór o Bór 2
Na tamę marsz!
Na tamę marsz!
Muduko
Sojusz na już
Muduko