Telewizja i performans

Księgarnia Akademicka

  • Rok wydania: 2020
  • Oprawa: miękka
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
41,10 PLN
Nasza cena
37,34 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 31,30 zł



Celem książki jest próba sformułowania definicji współczesnej telewizji (z uwzględnieniem jej ekstensji w nowych mediach) jako performansu, czyli działania procesualnego i sprawczego w obszarze widzialności i społecznej rzeczywistości. Autor podejmuje też próbę weryfikacji możliwości poznawczych performatyki w kulturoznawczo zorientowanych naukach o polityce i naukach o mediach. Interesują go kwestie obecności, istotności i sprawczości telewizji w codziennych praktykach i dyskursach jednostek i instytucji, w powstawaniu norm kulturowych i społecznych, a także tworzeniu się wspólnot. W konsekwencji modyfikacji uległa również dzisiejsza kondycja zmediatyzowanej demokracji, a także rozumienie kultury politycznej.

Szczegóły

Tytuł: Telewizja i performans
Autor: Marcin Sanakiewicz
Wydawnictwo: Księgarnia Akademicka
ISBN: 9788381380973
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 373
Oprawa: miękka

Recenzje