Celem książki jest próba sformułowania definicji współczesnej telewizji (z uwzględnieniem jej ekstensji w nowych mediach) jako performansu, czyli działania procesualnego i sprawczego w obszarze widzialności i społecznej rzeczywistości. Autor podejmuje też próbę weryfikacji możliwości poznawczych performatyki w kulturoznawczo zorientowanych naukach o polityce i naukach o mediach. Interesują go kwestie obecności, istotności i sprawczości telewizji w codziennych praktykach i dyskursach jednostek i instytucji, w powstawaniu norm kulturowych i społecznych, a także tworzeniu się wspólnot. W konsekwencji modyfikacji uległa również dzisiejsza kondycja zmediatyzowanej demokracji, a także rozumienie kultury politycznej.
Szczegóły
Tytuł: Telewizja i performansAutor: Marcin Sanakiewicz
Wydawnictwo: Księgarnia Akademicka
ISBN: 9788381380973
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 373
Oprawa: miękka
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Hieronim Bosch
Arkady
Deliryczny Nowy Jork
Karakter
Pełnia architektury
Karakter
Źle urodzone
Karakter
Malarstwo polskie
Fenix
Sztuka barwy
d2d.pl
Siedem wykładów z psychologii sztuki
Zysk i S-ka