Autorzy podjęli się bardzo ważnego i aktualnego tematu, który wpisuje się w problematykę konsumpcji i zachowań konsumentów. Zmiany, jakie zachodzą w konsumpcji i zachowaniach konsumentów, szczególnie w obecnych czasach, są interesujące poznawczo. Na przestrzeni lat zmieniły się uwarunkowania konsumpcji, co wpłynęło na powstanie wielu nowych trendów, takich, jak np. wirtualizacja konsumpcji czy konsumpcja kolaboratywna. Zgromadzony materiał teoretyczny i empiryczny jest interesujący i wzbogaca dotychczasowy dorobek z tej problematyki. Monografię uznaję za wartościowe studium poznawcze i aplikacyjne.
Z recenzji dr. hab. Roberta Wolnego, prof. UE
Z recenzji dr. hab. Roberta Wolnego, prof. UE
Szczegóły
Tytuł: Konsumpcja w PolscePodtytuł: Uwarunkowania, zmiany i współczesne trendy
Autor: Marcin Lipowski, Genowefa Sobczyk, Ilona Bondos, Inga Słowikowska
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788322793404
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 200
Oprawa: twarda
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
E-commerce Strategia Zarządzanie Finanse
Wydawnictwo Naukowe PWN