Medialne obrazy wroga

FNCE

  • Rok wydania: 2020
  • Format: 17.5 x 24.5 cm
  • Oprawa: miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
52,50 PLN
Nasza cena
28,49 PLN
Oszczędzasz 46%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 28,06 zł



Praca podejmuje trudny i bardzo rozległy problem badaczy wymagający długich studiów interdyscyplinarnych oraz dużej dojrzałości naukowej. W dodatku tytułowa i jakże aktualna w naszym życiu publicznym i politycznym kwestia nie doczekała się w naszej literaturze naukowej zbyt wielu ujęć, co zwiększa walory recenzowanej rozprawy, ale też powoduje ubóstwo ugruntowanych punktów odniesienia do oceny monografii. Rozprawa wychodzi z założenia, że mass media tworzą obecnie pewien „porządek kulturowy”, swego rodzaju filtr, którzy decyduje o postrzeganiu świata. To one wyznaczają sposoby komunikacji i emocjonalnego odczuwania świata. Media nie są tylko instrumentem, pośrednikiem, lecz łączą nas ze światem, kreują obrazy, symbole, doznania, które są fizycznie niedostępne, dlatego trudno odróżnić w nich fikcję od rzeczywistości. Albo nie można rozpoznać realnego od wyobrażonego, a mediosfera podsuwa człowiekowi obrazy, które w rzeczywistości nie istnieją.
Z recenzji dr hab. Jarosława Macały, prof. UZ

Szczegóły

Tytuł: Medialne obrazy wroga
Autor: Paweł Greń, Karol Morawski
Wydawnictwo: FNCE
ISBN: 9788366264274
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 238
Format: 17.5 x 24.5 cm
Oprawa: miękka
Waga: 0.406 kg

Recenzje