Książka dotyczy zagadnień związanych z różnymi właściwościami osobowymi, które decydują o różnorodności zespołów pracowniczych. W monografii została poddana analizie różnorodność zasobów ludzkich na rynku pracy w odniesieniu do różnic kształtujących:
- tożsamość pierwotną człowieka (płeć, wiek, niepełnosprawność, czynniki temperamentalno-osobowościowe);
- tożsamość wtórną (wykształcenie, doświadczenie zawodowe, kompetencje, kwalifikacje);
- czynniki kreowane przez przestrzeń organizacyjną (staż pracy, zajmowane stanowisko, treść i zakres wykonywanej pracy).
Monografia adresowana jest do naukowców, których zainteresowania koncentrują się wokół problematyki zarządzania zasobami ludzkimi, przedsiębiorców, menedżerów i osób wspierających w organizacjach procesy zarządzania kapitałem ludzkim, do pracowników służb zatrudnienia, w tym szczególnie doradców zawodowych i personalnych oraz studentów kierunków związanych z psychologią, pedagogiką i zarządzaniem.
- tożsamość pierwotną człowieka (płeć, wiek, niepełnosprawność, czynniki temperamentalno-osobowościowe);
- tożsamość wtórną (wykształcenie, doświadczenie zawodowe, kompetencje, kwalifikacje);
- czynniki kreowane przez przestrzeń organizacyjną (staż pracy, zajmowane stanowisko, treść i zakres wykonywanej pracy).
Monografia adresowana jest do naukowców, których zainteresowania koncentrują się wokół problematyki zarządzania zasobami ludzkimi, przedsiębiorców, menedżerów i osób wspierających w organizacjach procesy zarządzania kapitałem ludzkim, do pracowników służb zatrudnienia, w tym szczególnie doradców zawodowych i personalnych oraz studentów kierunków związanych z psychologią, pedagogiką i zarządzaniem.
Szczegóły
Tytuł: Zarządzanie różnorodnością w organizacjiPodtytuł: Aspekty psychopedagogiczne
Autor: Urszula Jeruszka, Mariola Wolan-Nowakowska
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788380852815
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 234
Oprawa: miękka
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Fizykoterapia, medycyna uzdrowiskowa i SPA
PZWL Wydawnictwo Lekarskie
Zarys teorii socjologii gospodarki
Towarzystwo Naukowe KUL
Reklama cyfrowa
Podręcznik. Analiza działań reklamowych największych światowych firm medialnych
Podręcznik. Analiza działań reklamowych największych światowych firm medialnych
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Lepsza połowa. O genetycznej wyższości kobiet
Prószyński i S-ka