Marketing

Rebis

  • Rok wydania: 2020
  • Format: 21.6 x 27.6 cm
  • Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
119,00 PLN
Nasza cena
106,56 PLN
Oszczędzasz 11%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu.

Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących:
- budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań;
- utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych;
- dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu.

Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.


Szczegóły

Tytuł: Marketing
Autor: Kotler Philip, Keller Kevin Lane
Wydawnictwo: Rebis
ISBN: 9788381881173
Tytuł oryginału: Marketing Management 14th edition
Tłumacz: Zawiślak Marek
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 848
Format: 21.6 x 27.6 cm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami

Recenzje