"Realizacja usług w recepcji" jest wydanym w dwóch częściach podręcznikiem przeznaczonym dla uczniów szkół kształcących w zawodzie technik hotelarstwa. Publikacja została przygotowana zgodnie z aktualną podstawą programową kształcenia w tym zawodzie, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 16 maja 2019 r. w sprawie podstaw programowych kształcenia w zawodach szkolnictwa branżowego oraz dodatkowych umiejętności zawodowych w zakresie wybranych zawodów szkolnictwa branżowego (Dz.U. z 2019 r. poz. 991) oraz ze stanem prawnym obowiązującym w styczniu 2020 roku.
Szczegóły
Tytuł: Realizacja usług w recepcji cz. 2. Kwalifikacja HGT.06Autor: Beata Sawicka
Wydawnictwo: Format-AB
ISBN: 9788389184931
Kategoria: Podręczniki
Technikum
Przedmiot: Przedmioty zawodowe
Typ: Podręcznik
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 128