Prezentowane opracowanie to druga część refleksji przedstawicieli różnych dziedzin wiedzy, którzy - każdy z punktu widzenia swojego obszaru badawczego – usiłowali odpowiedzieć na pytania o znaczenie duchowości w życiu człowieka, w procesie jego rozwoju i wychowania oraz jakie przyjąć konkretne paradygmaty duchowości w ujęciu pragmatycznym, ekonomicznym, biznesowym, edukacyjnym oraz filozoficznym. Publikacja ta jest także swoistym poszukiwaniem „społecznego systemu odpornościowego” dla biznesu, próbą odpowiedzi na pytania, jak w dzisiejszych czasach można kierować i zarządzać przedsiębiorstwem, nie tracąc przy tym z oczu jednostki i troski „o wspólny dom”, jak połączyć sukces finansowy i odpowiedzialność, myślenie o gospodarce i dobrobycie w kulturze uwzględniającej wartości uczciwości, sprawiedliwości i solidarności.
Producent:
DIFIN Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. F. KOSTRZEWSKIEGO 1
00-768 Warszawa (PL)
tel:
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł: Człowiek, duchowość, ekonomia. Impulsy myśli o. Anselma Grüna. Tom 2Autor: Jarosław Michalski, Monika Wolińska
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788380851511
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 266
Oprawa: miękka
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Zagadnienia Filozoficzne w Nauce nr 54
Copernicus Center Press
Almanach antropologiczny 4 Twórczość słowna / Literatura. Performance, tekst, hipertekst
Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
Zagadnienia Filozoficzne w Nauce nr 56
Copernicus Center Press
Zagadnienia Filozoficzne w Nauce nr 55
Copernicus Center Press
Pamięć kulturowa. Pismo, zapamiętywanie i polityczna tożsamość w państwach starożytnych
Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
Bóg i geometria
Gdy przestrzeń była Bogiem
Gdy przestrzeń była Bogiem
Copernicus Center Press
Bóg ewolucji
Teologia trynitarna
Teologia trynitarna
Copernicus Center Press