Celem opracowania jest zaprezentowanie znaczenia sponsoringu sportu w nowych warunkach rynkowych, które kształtuje globalizacja działań marketingowych. W pracy omówiono wiele przypadków z życia, przykładów działań sponsorskich firm, kontraktów firm ze znanymi osobowościami sportu czy inicjatyw samych sportowców na rzecz walki z problemami globalizacji. Dzięki temu można także od strony praktyczne spojrzeć na zagadnienie sponsoringu w sporcie, na stronę duchową samych wydarzeń sportowych, zwłaszcza tych o zasięgu globalnym, a także na negatywne kwestie z nimi związanymi, czyli dopingu i korupcji w sporcie.
Szczegóły
Tytuł: Sponsoring sportu w warunkach globalizacjiPodtytuł: Dylematy, przemiany, obciążenia i wyzwania
Autor: Sporek Tadeusz
Wydawnictwo: Difin
Kod paskowy: 9788372517975
ISBN: 978-83-7251-797-5
Języki: polski
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 220
Format: 15.5x23.0cm
Oprawa: Miękka
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Mury Hebronu
Czarne
Pamiętnik Jagody
Bellona
Czasownik angielski w ćwiczeniach i testach
English for examinations
English for examinations
Wiedza Powszechna