Książka „Tworzenie gier dla początkujących” dedykowana jest wszystkim osobom chcącym wgłębić się w świat programowania gier 3D oraz zaznajomić się i wykorzystać możliwości środowiska Unity. Celem książki jest przekazanie początkującym twórcom wiedzy z zakresu: obsługi podstawowych funkcjonalności, pisania i implementacji skryptów, tworzenia obiektów fizycznych, animacji, teksturowania i optymalizacji.
Książka adresowana jest również dla każdego, już nieco bardziej doświadczonego programisty, który szuka nowych, rozbudowanych narzędzi, pozwalających poszerzyć swoją dotychczas zdobytą wiedzę o coś zupełnie odmiennego i niezwykle kreatywnego.
Dzięki tej książce:
- Stworzysz swój własny trójwymiarowy świat wraz z postacią głównego bohatera.
- Zapoznasz się z wieloma istotnymi pojęciami dotyczącymi fizyki w grach.
- Nauczysz się tworzyć proste animacje, dodawać muzykę i dźwięki, a następnie wszystko to łączyć z rozbudowanymi skryptami.
- Dowiesz się, czym jest Asset Store, w którym czeka na Ciebie niezliczona ilość możliwych do wykorzystania zasobów.
- Stworzysz prosty system walki, wskaźnik punktów życia i podążających za graczem przeciwników.
- Zbudujesz system zbierania punktów oraz ich zliczania • temat tworzenia prostych interfejsów oraz menu nie będzie dla Ciebie niczym obcym.
- Dowiesz się, jak wbrew teorii heliocentrycznej poruszyć słońce, tworząc zjawiskowy cykl dnia i nocy w swoim świecie gry.
- Zbudujesz od podstaw mechanizm zapisu stanu gry oraz jego późniejszego wczytania.
- Wyrobisz sobie (mam nadzieję) nawyk porządkowania utworzonych obiektów oraz ich intuicyjnego nazywania.
Książka adresowana jest również dla każdego, już nieco bardziej doświadczonego programisty, który szuka nowych, rozbudowanych narzędzi, pozwalających poszerzyć swoją dotychczas zdobytą wiedzę o coś zupełnie odmiennego i niezwykle kreatywnego.
Dzięki tej książce:
- Stworzysz swój własny trójwymiarowy świat wraz z postacią głównego bohatera.
- Zapoznasz się z wieloma istotnymi pojęciami dotyczącymi fizyki w grach.
- Nauczysz się tworzyć proste animacje, dodawać muzykę i dźwięki, a następnie wszystko to łączyć z rozbudowanymi skryptami.
- Dowiesz się, czym jest Asset Store, w którym czeka na Ciebie niezliczona ilość możliwych do wykorzystania zasobów.
- Stworzysz prosty system walki, wskaźnik punktów życia i podążających za graczem przeciwników.
- Zbudujesz system zbierania punktów oraz ich zliczania • temat tworzenia prostych interfejsów oraz menu nie będzie dla Ciebie niczym obcym.
- Dowiesz się, jak wbrew teorii heliocentrycznej poruszyć słońce, tworząc zjawiskowy cykl dnia i nocy w swoim świecie gry.
- Zbudujesz od podstaw mechanizm zapisu stanu gry oraz jego późniejszego wczytania.
- Wyrobisz sobie (mam nadzieję) nawyk porządkowania utworzonych obiektów oraz ich intuicyjnego nazywania.
Kraj produkcji: Polska
Producent:
ITSTART S.C.
Jaracza 10
41-943 Piekary Śląskie (Polska)
tel: 48609086633
email: itstart@itstart.pl
Szczegóły
Tytuł: Tworzenie gier dla początkującychAutor: Tomasz Błaszczyk
Wydawnictwo: Itstart
ISBN: 9788365645104
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 422
Format: 17 x 24 cm
Oprawa: miękka
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Twój mózg w działaniu
Rebis
Ciche przywództwo
Rebis
Internet również dla seniora
Itstart
Śląsk magiczny
Kos
Cyberzaburzenia. Cyberuzależnienia
VON VELKE