Strategie konkurowania międzynarodowych korporacji hotelowych

PWE

  • Rok wydania: 2020
  • Format: 16,5 x 24 cm
  • Oprawa: miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
69,90 PLN
Nasza cena
64,84 PLN
Oszczędzasz 8%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 63,86 zł



Oddawana do rąk Czytelników książka jest pierwszą wydaną w ostatnich latach pracą naukową analizującą w sposób kompleksowy zagadnienia konkurencyjności, strategii konkurowania oraz zasobów umożliwiających umocnienie przewagi konkurencyjnej międzynarodowych przedsiębiorstw z sektora usług hotelarskich. Książka dotyczy nowych, niezwykle złożonych zjawisk organizacyjnych i ekonomicznych oraz wnosi istotne wartości poznawcze do dorobku naukowego dotyczącego konkurencyjności międzynarodowych przedsiębiorstw hotelowych. Wyróżnia się analizą badanego problemu z perspektywy teorii tworzenia zasobowo-kompetencyjnej przewagi konkurencyjnej z wykorzystaniem elementów teorii kosztów transakcyjnych oraz teorii umiędzynarodowienia przedsiębiorstw. Zaprezentowano w niej konkurencyjność organizacji z perspektywy identyfikacji źródeł i czynników pozycjonowania strategicznego oraz wskazania na wyróżniające zasoby przedsiębiorstw świadczących usługi noclegowe, a także określenia elementów składowych strategii konkurowania korporacji hotelowych w warunkach internacjonalizacji i globalizacji rynku usług turystycznych. Ponadto na przykładzie korporacji hotelowej Accorhotels przedstawiono praktyczne aspekty implementacji strategii konkurowania. Książka może stanowić pomoc zarówno w procesie praktycznego zarządzania przedsiębiorstwami dla menedżerów, jak i teoretycznych rozważań podjętej problematyki wśród pracowników naukowych, doktorantów oraz studentów.

Szczegóły

Tytuł: Strategie konkurowania międzynarodowych korporacji hotelowych
Autor: Małgorzata Sztorc
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320823677
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 388
Format: 16,5 x 24 cm
Oprawa: miękka
Waga: 0.61 kg

Recenzje