Psychologiczne aspekty komunikacji audiowizualnej

KUL TN

  • Rok wydania: 2008
  • Format: 167 x 240 mm
  • Oprawa: miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
44,90 PLN
Nasza cena
32,07 PLN
Oszczędzasz 29%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 30,59 zł



Książka podejmuje wciąż mało rozpoznaną badawczo problematykę związków między umysłem człowieka a mediami audiowizualnymi. Jest kontynuają pracy "Psychologiczne aspekty odbioru telewizji", której dwa gtomy ukazały się wcześniej. W związku z rozszerzeniem zakresu poszukiwań badawczych konieczna była modyfikacja tytułu. Publikacja składa się z dwunastu artykułów, ułożonych w trzech częściach. Pierwsza dotyczy rozumienia przekazu audiowizualnego, druga - zagadnień z pogranicza psychologii, teorii filmu i aksjologii, trzecia - perswazji w mediach audiowizualnych.

Szczegóły

Tytuł: Psychologiczne aspekty komunikacji audiowizualnej
Autor: Piotr Francuz
Wydawnictwo: KUL TN
Kod paskowy: 9788373063532
ISBN: 978-83-7306-353-2
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 316
Format: 167 x 240 mm
Oprawa: miękka
Waga: 0.61 kg

Recenzje

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: