Książka podejmuje wciąż mało rozpoznaną badawczo problematykę związków między umysłem człowieka a mediami audiowizualnymi. Jest kontynuają pracy "Psychologiczne aspekty odbioru telewizji", której dwa gtomy ukazały się wcześniej. W związku z rozszerzeniem zakresu poszukiwań badawczych konieczna była modyfikacja tytułu. Publikacja składa się z dwunastu artykułów, ułożonych w trzech częściach. Pierwsza dotyczy rozumienia przekazu audiowizualnego, druga - zagadnień z pogranicza psychologii, teorii filmu i aksjologii, trzecia - perswazji w mediach audiowizualnych.
Szczegóły
Tytuł: Psychologiczne aspekty komunikacji audiowizualnejAutor: Piotr Francuz
Wydawnictwo: KUL TN
Kod paskowy: 9788373063532
ISBN: 978-83-7306-353-2
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 316
Format: 167 x 240 mm
Oprawa: miękka
Waga: 0.61 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Psychopatologia zaburzeń nerwicowych i osobowości
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Psychoterapia Poradnik dla pacjentów
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Psychologia zdrowia
Wydanie nowe
Wydanie nowe
Wydawnictwo Naukowe PWN
Pułapki myślenia. O myśleniu szybkim i wolnym
Media Rodzina