Zarządzanie przedsiębiorstwem jest obecnie niezwykle trudnym zadaniem dla wielu menedżerów. Nieprzewidywalność zachodzących zmian może w znaczący sposób utrudniać realizację założonych celów rozwojowych. Wymagania rynku wymuszają ciągły proces reorganizacji przedsiębiorstw w kierunku implikacji nowej wiedzy, innowacji czy też coraz bardziej wymagających form promocji. W warunkach konkurencji, która opiera się na kreatywnym dostosowywaniu się do zmian, podmioty gospodarcze zmuszone są do poszukiwania coraz nowszych źródeł przewagi na rynku. Szczególnie mocno akcentuje się dzisiaj procesy uczenia się organizacji, a także gromadzenie i wykorzystywanie wiedzy. Kreatywność, zaangażowanie oraz otwieranie się na współpracę powinny stać się podstawą działania każdego uczestnika organizacji. Efektywne wykorzystanie kapitału intelektualnego może w dużej mierze decydować o przewadze rynkowej
Szczegóły
Tytuł: Współczesne zarządzanie Tom 3 Koncepcje metodyAutor: Opracowanie zbiorowe
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UMK
ISBN: 9788323143369
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 252
Format: 16.0x22.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.384 kg
Redakcja: Sudolska Agata, Grego-Planer Dorota, Kuś Agnieszka
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Metody podejmowania decyzji finansowych
Analiza przykłądów i przypadków
Analiza przykłądów i przypadków
Wydawnictwo Naukowe PWN
Bębenek drewniany (PLTO-6404)
Plan Toys
Historia doktryn politycznych i prawnych
Wolters Kluwer
Kombinator - Kwadraty (2275)
Wiek: 7+
Wiek: 7+
Alexander