Barliona – wirtualny świat rozrywki stworzony dzięki najnowocześniejszym technologiom, z pełną imersją i niesamowitymi doznaniami. Gwarantem waluty w grze jest rząd, co przyciąga całe rzesze amatorów łatwego zarobku. Jednak Barliona ma też mroczną stronę: darmową siłę roboczą są w niej skazańcy ze świata rzeczywistego. Podczas gdy ciała więźniów pozostają zamknięte w autonomicznych kapsułach, ich umysły przenoszą się do wirtualnych kopalń Barliony.
Dmitrij Machan przeżył już wiele. Po wyroku skazującym na osiem lat ciężkich prac musi radzić sobie jako Szaman, najmniej popularna klasa gracza; na domiar złego ma równie niepopularną specjalność Jubilera. Jego walka o przetrwanie w niczym nie przypomina wirtualnej zabawy.
Machan dociera do odległych od stolicy krain. Nie traci czasu i zaczyna rozwijać swoje umiejętności. Dobrze wie, że najszybszym sposobem levelowania postaci są zadania. Ale zadania, które otrzymuje Szaman, są unikalne i legendarne, a jedno z nich uruchamia globalną aktualizację Gry. Trudno nie wpakować się wtedy w kłopoty, tym bardziej że Kartos – Mroczne Imperium, lenno Symulatorów, kryjące w sobie unikalne przedmioty i zasoby – jest w stanie poświęcić o wiele więcej niż tylko jednego gracza, by zdobyć to, czego pragnie najbardziej...
Dmitrij Machan przeżył już wiele. Po wyroku skazującym na osiem lat ciężkich prac musi radzić sobie jako Szaman, najmniej popularna klasa gracza; na domiar złego ma równie niepopularną specjalność Jubilera. Jego walka o przetrwanie w niczym nie przypomina wirtualnej zabawy.
Machan dociera do odległych od stolicy krain. Nie traci czasu i zaczyna rozwijać swoje umiejętności. Dobrze wie, że najszybszym sposobem levelowania postaci są zadania. Ale zadania, które otrzymuje Szaman, są unikalne i legendarne, a jedno z nich uruchamia globalną aktualizację Gry. Trudno nie wpakować się wtedy w kłopoty, tym bardziej że Kartos – Mroczne Imperium, lenno Symulatorów, kryjące w sobie unikalne przedmioty i zasoby – jest w stanie poświęcić o wiele więcej niż tylko jednego gracza, by zdobyć to, czego pragnie najbardziej...
Szczegóły
Tytuł: Droga Szamana. Etap 2: Gambit KartosaAutor: Wasilij Machanienko
Wydawnictwo: Insignis
Seria: Droga Szamana
ISBN: 9788366575141
Numer tomu: 2
Tytuł oryginału: Путь Шамана. Книга 2. Гамбит Картоса
Język oryginału: rosyjki
Tłumacz: Sitkiewicz Gabriela
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 426
Format: 14.0 x 21.0 cm
Oprawa: miękka
Waga: 0.4 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Droga Szamana. Etap 1. Początek
Insignis
Schron przeciwczasowy
Literackie
Krwawy księżyc
Dolnośląskie
Kolor róż. Saga dworska. Tom 2
Zwierciadło
Burza
Skarpa Warszawska
Krwawa kąpiel nad Krutynią
Dolnośląskie
Na obcej ziemi. Czas pokuty
Skarpa Warszawska