Service design po polsku
Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów

Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Rok wydania: 2020
  • Format: 16,5 x 23,5 cm
  • Oprawa: miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
69,00 PLN
Nasza cena
61,49 PLN
Oszczędzasz 11%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 60,56 zł



Książka ta pomoże Ci:
- przygotować lepsze i unikatowe usługi,
- uniknąć wpadek przy wdrażaniu zmian,
- poprawić rentowność i stabilność biznesu,
- oferować klientom autentyczną korzyść.

Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja, w której autor wyjaśnia, jak dzięki service design zaprojektować produkty i usługi zorientowane na użytkownika. Tłumaczy, jak uczynić je bardziej praktycznymi, przyjaznymi i skutecznymi, jak przyciągnąć i – co najważniejsze – zatrzymać klienta.

Książka jest przewodnikiem dla menedżerów odpowiedzialnych za procesy New Product Development (NPD), projektantów produktów i interakcji, architektów informacji, badaczy sektora społeczno-gospodarczego, marketingowców. Jest to również niezbędne źródło wiedzy dla studentów, w tym studiów podyplomowych z zarządzania usługami, service design i projektowania usług.

Szczegóły

Tytuł: Service design po polsku
Podtytuł: Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów
Autor: Marcin Chłodnicki, Andrzej Karel
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Seria: Wyzwania współczesnego biznesu
ISBN: 9788301213183
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 208
Format: 16,5 x 23,5 cm
Oprawa: miękka
Waga: 0.34 kg

Recenzje