Technologie cyfrowe w biznesie
Przedsiębiorstwa 4.0 a sztuczna inteligencja

Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Rok wydania: 2020
  • Format: 16,5 x 23,5 cm
  • Oprawa: miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
69,00 PLN
Nasza cena
67,44 PLN
Oszczędzasz 3%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



„Technologie cyfrowe w biznesie. Przedsiębiorstwa 4.0 a sztuczna inteligencja” to kompleksowe opracowanie dotyczące problematyki przedsiębiorstwa i zarządzania w warunkach cyfryzacji i usieciowienia. Przedstawia aktualne trendy i procesy rynkowe podkreślając wpływ technologii, takich jak: sztuczna inteligencja, Internet Rzeczy czy blockchain w procesie ewolucji przedsiębiorstw i realizowanych przez nie procesów zarządczych.

Książka „Technologie cyfrowe w biznesie” odnosi się zarówno do zarządzania jako całościowego procesu prowadzącego do realizacji osiąganych celów Przedsiębiorstwa 4.0 w warunkach digitalizacji, jak również jego wybranych obszarów funkcjonalnych, np. Przedsiębiorstwo 4.0 a logistyka, marketing, zarządzanie zasobami ludzkimi. Łączy ujęcie teoretyczne i praktyczne. Umiejętnie łączy ujęcie teoretyczne z praktyką rynkową, wskazując potencjalne kierunki i obszary wzajemnej konwergencji biznesu i technologii cyfrowych.

„Publikacja jest pracą wartościową i oryginalną. W wymiarze merytorycznym ma istotną wartość poznawczą. Stanowi ważne wzbogacenie wiedzy dotyczącej teorii przedsiębiorstwa – wiedzę tę przenosi na wyższy, względem dotychczasowych ujęć poziom, który można określić mianem poziomu 4.0. (…) Poszczególne rozdziały zawierają pogłębioną refleksję teoretyczną, dotyczącą znaczenia transformacji cyfrowej i rozwoju IT, identyfikację szans i zagrożeń dla przedsiębiorstwa jako całości i kilku szczegółowych funkcji i obszarów zarządzania. Do tej ogólnej, wysoce pozytywnej opinii dołożę element dodatkowy – to wykorzystanie wiedzy, kapitału intelektualnego konsultantów, ekspertów z biznesu.

Książka z pewnością spotka się z dużym uznaniem środowiska naukowego zajmującego się zagadnieniami zarządzania, przedsiębiorstwa, biznesu elektronicznego, w tym także doktorantów i studentów, oraz uczestników studiów podyplomowych. Mieć także będzie duże znaczenie aplikacyjne dla menedżerów przedsiębiorstw”.
- Prof. dr hab. Jan W. Wiktor

Szczegóły

Tytuł: Technologie cyfrowe w biznesie
Podtytuł: Przedsiębiorstwa 4.0 a sztuczna inteligencja
Autor: Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301214074
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 260
Format: 16,5 x 23,5 cm
Oprawa: miękka

Recenzje