Badanie potrzeb klienta

Złote Myśli

  • Rok wydania: 2016
  • Format: 210x140x10 mm
  • Oprawa: okładka miękka
Wysyłka:
2-4 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
41,70 PLN
Nasza cena
37,95 PLN
Oszczędzasz 9%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 32,06 zł



Chcesz zarabiać więcej, pracując mniej?
Książka Badanie potrzeb klienta, czyli inwestycja z najwyższą stopą zwrotu pomoże Ci to osiągnąć!
Wiedza, która zaprocentuje

W części pierwszej zapoznasz się z ogólnymi informacjami o badaniu potrzeb klienta. Przekonasz się, że badanie potrzeb klienta to ogromnie ważny etap sprzedaży i jedna z najważniejszych części spotkania z Klientem.

Otrzymasz również wyczerpujące informacje, które pomogą Ci w profesjonalny, biznesowy sposób przygotować się do przeprowadzenia pierwszego, kluczowego w dalszym sukcesie i rozwoju firmy, badania potrzeb.

Kolejna część to przedstawienie poszczególnych elementów badania potrzeb w sposób jasny i przejrzysty nawet dla osób, które spotykają się z tym zagadnieniem po raz pierwszy. Zdobędziesz informacje oraz rozwiązania, które sprawią, że przeprowadzanie badania potrzeb będzie Twoim ulubionym etapem sprzedaży i które jednocześnie pomogą uzyskać miażdżącą przewagę nad konkurencją. Zachwycisz się tym, jak w prosty i przyjemny sposób można rozmawiać z Klientem, co pozwoli na późniejsze zebranie takiego ogromu wartościowych informacji, że późniejsza sprzedaż i obsługa Klienta będzie najwyższej jakości przyjemnością. Przyjemnością doskonale rozpracowaną, przemyślaną i sprawiającą satysfakcję obu stronom wszelkiego rodzaju transakcji.

Na koniec, w trzeciej części omówione zostały sposoby oraz momenty, w których wykorzystasz informacje zebrane podczas przeprowadzenia badania potrzeb Klienta. Uwaga skupia się na najbardziej efektywnych metodach użycia tych danych.

Podsumowanie to krótkie i treściwe streszczenie wszystkich najważniejszych informacji z całej książki, abyś w przyszłości mógł szybko wrócić do skondensowanej wiedzy, bez potrzeby czytania całych rozdziałów.

Kraj produkcji: Polska

Producent:
Złote Myśli Sp. z o.o.
Kościuszki 1C
44-100 Gliwice (PL)
tel: 322321090
email: [email protected]


Szczegóły

Tytuł: Badanie potrzeb klienta
Autor: Urszula Bartkowska
Wydawnictwo: Złote Myśli
ISBN: 9788377019474
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 192
Format: 210x140x10 mm
Oprawa: okładka miękka
Waga: 0.576 kg

Recenzje