Autorzy opublikowanych w numerze artykułów piszą m.in. o niemieckiej pedagogice kultury, próbie (re)konstrukcji pojęcia „ogłada”, ubóstwie dzieci, edukacji włączającej uczniów dotkniętych niepełnosprawnościami, a także o przyczynach, dla których nieletni stają się sprawcami czynów zabronionych. W dziale Materiały i sprawozdania z badań znajdują się teksty poświęcone selekcji uczniów u progu szkoły ponadpodstawowej, polsko-niemieckim badaniom kompetencji społecznych studentów, którzy przygotowują się do sprawowania opieki nad osobami starszymi czy autorskim badaniom dotyczącym wiedzy dzieci na temat pieniędzy.
Szczegóły
Tytuł: Kwartalnik Pedagogiczzny 2019/4Wydawnictwo: Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
Kod paskowy: 977002359319304
ISSN: 00235938
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 314
Format: 16,5 x 23,5 cm
Oprawa: miękka
Waga: 0.505 kg
Redakcja: Fijałkowski Adam, Dobkowska Joanna, Szumski Grzegorz, Jawor Anna