Co wielbłąd nosi w garbie? Nie uwierzycie, ale wielbłąd nie nosi w nim wody: te garby, to tak naprawdę wystające kręgi! Czy potrafisz dobrze improwizować i masz bujną wyobraźnię? Daj się wyciągnąć w fascynującą grę, w której liczy się tylko wiedza, ale i umiejętność skutecznego podejścia i zmylenia przeciwnika. Na każdej z kart masz podane 3 odpowiedzi, z których tylko jedna jest prawdziwa. To ty wybierasz, którą podasz na głos swoim rywalom, jako poprawną. Spróbuj zdezorientować swoich przeciwników, tak by nie odkryli, że opowiadasz im... dyrdymały!
Zawartość pudełka:
- dwustronna plansza,
- 8 pionków,
- 220 kart z pytaniami,
- 16 kart "prawda" i "fałsz",
- instrukcja.
Liczba graczy: 2+
Wiek: 8+
Zawartość pudełka:
- dwustronna plansza,
- 8 pionków,
- 220 kart z pytaniami,
- 16 kart "prawda" i "fałsz",
- instrukcja.
Liczba graczy: 2+
Wiek: 8+
Szczegóły
Tytuł: Dyrdymały (30057)Podtytuł: Wiek: 8+
Producent: Multigra
ISBN: 5906395300570
Format: 24,5 x 25,5 x 6 cm
Oprawa: Pudełko kartonowe
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Odkrycia Poznać i zrozumieć siebie
Epideixis
Krecik i sanki
Bajka
Kociaki łobuziaki
Wiek: 5+
Wiek: 5+
Nasza Księgarnia
Puzzle CzuCzu: Cyferki
Wiek: 3+
Wiek: 3+
Bright Junior Media
Puzzle SuperColor 60: Princess (26995)
Clementoni
Smart Games, Treasure Island (SG098)
IUVI Games