Programowanie to język przyszłości, a dzięki założeniom rozgrywki uczestnicy ćwiczą logiczne myślenie oraz budowanie założeń. PixBlocks to jedna z niewielu gier na rynku, która pozwala rozpocząć przygodę z językiem programowania. Przyjazna oprawa graficzna oraz proste zasady rozgrywki pozwalają na szybkie wciągnięcie najmłodszych w naukę tej jakże przyszłościowej umiejętności.
Rozwiązując zadania, gracz buduje program, który jest wykonywany przez poruszającego się królika. Dobrze wykonane zadanie – doprowadzenie królika do marchewek – to dobrze napisany program. Gra zawiera zadania zarówno dla jednego gracza, jak i dla kilku. Zadania mają różny poziom trudności.
Rozwiązując zadania, gracz buduje program, który jest wykonywany przez poruszającego się królika. Dobrze wykonane zadanie – doprowadzenie królika do marchewek – to dobrze napisany program. Gra zawiera zadania zarówno dla jednego gracza, jak i dla kilku. Zadania mają różny poziom trudności.
Zawartość opakowania:
- 80 żetonów,
- 4 drewniane króliki w czterech kolorach,
- 64 karty,
- dwustronna plansza,
- instrukcja.
Liczba graczy: 1-4
Czas rozgrywki: ok. 20 min
Wiek: 7+
Szczegóły
Tytuł: PixBlocks (00327)Podtytuł: Wiek: 7+
Autor: Krzysztof Krzywdziński
Producent: Granna
ISBN: 5900221003727
Format: 26 x 26 x 8 cm
Oprawa: pudełko
Waga: 1.04 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Czytam sobie. Nelka i piesek Fafik. Poziom 2
HarperKids
Czytam sobie. Szarka. Poziom 3
HarperKids
Czytam sobie. Chrapka na apkę. Poziom 1
HarperKids
Czytam sobie. Szkoła na Dobrej. Poziom 3
HarperKids