Skuteczna komunikacja jest jedną z pięciu najważniejszych kompetencji zawodowych wymaganych w środowisku audytorów wewnętrznych. Autorzy książki dowiedli jednak istnienie luki kompetencyjnej w tym obszarze. Zaobserwowano deficyt zarówno w zakresie umiejętności odczytywania emocji i mowy ciała, jak również w zakresie umiejętności przekazywania informacji i raportowania. Wśród audytorów zauważalna jest także potrzeba podniesienia kompetencji w zakresie wystąpień publicznych, a także komunikowania się poprzez media - społecznościowe i tradycyjne. Niniejsza książka, będąc opracowaniem naukowym i raportem z badań, odpowiada na rosnące zapotrzebowanie na wiedzę z obszaru kompetencji komunikacyjnych w środowisku audytorów wewnętrznych.
„Recenzowana monografia stanowi cenne uzupełnienie ukazujących się na rynku wydawniczym pozycji z obszaru audytu wewnętrznego (...). Jako zwarte opracowanie książkowe powinna stać się lekturą obowiązkową każdego (...) audytora wewnętrznego, pracującego zarówno w sektorze publicznym, jak i prywatnym. Powinna pojawić się również w biblioteczce teoretyków - badaczy zagadnień związanych z komunikacją i audytem wewnętrznym (...). Powiązanie badań i wniosków z praktyką sprawia natomiast, że potencjalnie zainteresowani monografią będą również wieloletni praktycy związani z audytem wewnętrznym, jak i ci, którzy z audytorami wewnętrznymi współpracują".
Z recenzji dr. hab. Roberta Kurka, prof. Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
„Wysoko oceniam zamysł badawczy i idee, przyjętą przez autorów strukturę książki, a także postrzegam jako nowatorskie i wytyczające nowe, obiecujące pola badawcze przedstawione przez autorów wyniki ich projektu badawczego. Jednak wartość książki wykracza poza wąskie grono dyskursu akademickiego. Jej uniwersalny i praktyczny charakter powoduje, że ma ona szansę w istotny sposób zasypać zdiagnozowaną lukę poznawczą środowiska audytorów w zakresie narzędzi i technik komunikacyjnych stosowanych w ich praktyce zawodowej".
Z recenzji dr. hab. Dariusza Tworzydło, prof. Uniwersytetu Warszawskiego
„Recenzowana monografia stanowi cenne uzupełnienie ukazujących się na rynku wydawniczym pozycji z obszaru audytu wewnętrznego (...). Jako zwarte opracowanie książkowe powinna stać się lekturą obowiązkową każdego (...) audytora wewnętrznego, pracującego zarówno w sektorze publicznym, jak i prywatnym. Powinna pojawić się również w biblioteczce teoretyków - badaczy zagadnień związanych z komunikacją i audytem wewnętrznym (...). Powiązanie badań i wniosków z praktyką sprawia natomiast, że potencjalnie zainteresowani monografią będą również wieloletni praktycy związani z audytem wewnętrznym, jak i ci, którzy z audytorami wewnętrznymi współpracują".
Z recenzji dr. hab. Roberta Kurka, prof. Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
„Wysoko oceniam zamysł badawczy i idee, przyjętą przez autorów strukturę książki, a także postrzegam jako nowatorskie i wytyczające nowe, obiecujące pola badawcze przedstawione przez autorów wyniki ich projektu badawczego. Jednak wartość książki wykracza poza wąskie grono dyskursu akademickiego. Jej uniwersalny i praktyczny charakter powoduje, że ma ona szansę w istotny sposób zasypać zdiagnozowaną lukę poznawczą środowiska audytorów w zakresie narzędzi i technik komunikacyjnych stosowanych w ich praktyce zawodowej".
Z recenzji dr. hab. Dariusza Tworzydło, prof. Uniwersytetu Warszawskiego
Szczegóły
Tytuł: Skuteczne komunikowanie w audycie wewnętrznymAutor: Joanna Przybylska, Waldemar Rydzak, Jacek Trębecki
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381023368
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 154
Format: 16,5 x 23,5 cm
Oprawa: miękka
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Patrz, Madika, pada śnieg!
Zakamarki
Boże Narodzenie w Bullerbyn
Zakamarki
Zimowa wyprawa Ollego
Zakamarki
Idzie zima
Zysk i S-ka
Megabombkowy Hotel Gwiazdkowy
Zielona Sowa
Ekspres Polarny
Tekturka
Jano i Wito. Zapach świąt
Mamania
Jadzia Pętelka piecze pierniki
Zielona Sowa
Basia i Boże Narodzenie
HarperKids