Smart consumer. Satysfakcja konsumenta w systemie zarządzania logistyką zwrotną w gospodarce odpadami komunalnymi

UMCS

  • Rok wydania: 2020
  • Oprawa: miękka
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
53,70 PLN
Nasza cena
48,86 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 39,13 zł



Niniejsza monografia jest drugą pozycją wydawniczą w ramach realizowanej serii poświęconej procesom logistyki zwrotnej w Systemie Gospodarowania Odpadami Komunalnymi (SGOK) w Polsce. Prezentowane w trzytomowym cyklu rozważania obejmują perspektywy trzech grup interesariuszy, tj. samorządów, mieszkańców oraz przedsiębiorstw działających w systemie zagospodarowania odpadów.

Tom pierwszy, zatytułowany Smart City. Innowacyjny system zarządzania logistyką zwrotną w gospodarce odpadami komunalnymi, ukazał się w 2019 r. nakładem Wydawnictwa Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie i był zorientowany na grupę jednostek samorządu terytorialnego (JST).

Analizy przedstawione w tomie drugim koncentrują się na grupie mieszkańców gmin. Celem przedstawionych badań było określenie ważności składowych elementów nowego systemu gospodarki odpadami oraz ocena stopnia ich realizacji w analizowanych JST w percepcji mieszkańców jako klientów i jednocześnie współrealizatorów tych procesów.
Obecnie autorzy finalizują badania poświęcone przedsiębiorstwom logistycznym działającym w analizowanym systemie, które zostaną opisane w trzecim tomie serii. W efekcie powstanie pierwszy na polskim rynku wydawniczym kompleksowy zbiór analiz teoretycznych i empirycznych obejmujących system gospodarowania odpadami komunalnymi w kontekście aktualnych procesów logistycznych oraz perspektyw ich rozwoju.

Szczegóły

Tytuł: Smart consumer. Satysfakcja konsumenta w systemie zarządzania logistyką zwrotną w gospodarce odpadami komunalnymi
Autor: Wojciech Lutek, Jarosław Banaś, Zbigniew Pastuszak
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788322793732
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 366
Oprawa: miękka

Recenzje