Publikacja jest przeznaczona dla osób zajmujących się problematyką zachowań konsumentów i wykorzystaniem wiedzy z tego zakresu w działaniach marketingowych organizacji, a także dla studentów jako materiał uzupełniający do zajęć dotyczących marketingu, zachowań konsumentów i badań marketingowych. Przedstawiono w niej wybrane problemy dotyczące potrzeb, preferencji, postaw, opinii i zachowań konsumentów oraz ich uwarunkowań i zróżnicowania na określonych rynkach (m.in. opieki zdrowotnej, usług przewozowych, piwa rzemieślniczego, e-usług) bądź w odniesieniu do określonych aspektów konsumpcji (m.in. konsumpcji etycznej, konsumpcjonizmu i indywidualizacji produktów) jako rezultatu zachodzących w otoczeniu przemian ilościowych, jakościowych i strukturalnych oraz działań marketingowych przedsiębiorstw.
Szczegóły
Tytuł: Zachowania konsumentów Wybrane problemyWydawnictwo: PWE
Kod paskowy: 9788320823943
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 206
Oprawa: Miękka
Redakcja: Augustyna Burlita
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Promocja zdrowia dla studentów studiów licencjackich kierunku pielęgniarstwo i położnictwo
PZWL Wydawnictwo Lekarskie
Pułapki myślenia. O myśleniu szybkim i wolnym
Media Rodzina
Praktyczna kosmetologia krok po kroku
Kosmetologia twarzy
Kosmetologia twarzy
PZWL Wydawnictwo Lekarskie
Gray Anatomia Podręcznik dla studentów Tom 2
anatomia narządów wewnętrznych
anatomia narządów wewnętrznych
Edra Urban & Partner
Zdrowie emocjonalne. Przemień lęk, złość...
Czarna Owca
Gray. Anatomia. Podręcznik dla studentów. Tom 1
Edra Urban & Partner