Katarzyna Bąkowicz podejmuje się niełatwej próby ? i próbę tę należy uznać za udaną ? zdefiniowania kluczowej dla prowadzonych przez nią rozważań kategorii fake newsa, który traktuje jako produkt medialny czasów postprawdy. Praca jest intelektualnie dojrzała, przemyślana i spójna. Jest odkrywcza, niebanalna poznawczo, inspirująca, skłaniająca do przemyśleń, ale i momentami ważnej i potrzebnej polemiki z Autorką. Już sam wybór problematyki wyraźnie wskazuje, iż pani Katarzyna Bąkowicz podjęła się analizy problemu nowatorskiego [...] stawiając sobie zadanie ambitne i podwójnie trudne, gdyż podjęła się eksploracji białej plamy badawczej, z którą to, poradziła sobie bardzo dobrze. Jej pracę czytam [?] jako rozmywanie się kategorii prawdy w kulturze informacyjnej natychmiastowości, stąd sama prawdziwość informacji, staje się mniej istotna od możliwości przyciągania uwagi w dobie informacyjnego przeciążenia, co oczywiście odbywa się kosztem jej pauperyzacji i obniżania jakości prezentowanych informacji. Z recenzji Prof. dr hab. Magdaleny Szpunar (UJ)
Szczegóły
Tytuł: Fake newsPodtytuł: Produkt medialny czasów postprawdy
Autor: Katarzyna Bąkowicz
Wydawnictwo: Aspra
ISBN: 9788382090635
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 268
Format: 16.0x24.0 cm
Oprawa: Miękka
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Zwrotnik Ukraina
Czarne
Viktor Orban
Akurat
Angielski 100 fiszek Idiomy
Edgard
Język właściwie użyty
Szkice o poezji polskiej drugiej połowy XX wieku
Szkice o poezji polskiej drugiej połowy XX wieku
Instytut Literatury
Owoce wiśni
Czytelnik
Czarna skóra, białe maski
Karakter