Fake news
Produkt medialny czasów postprawdy

Aspra

  • Rok wydania: 2020
  • Format: 16.0x24.0 cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
45,00 PLN
Nasza cena
44,73 PLN
Oszczędzasz 1%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Katarzyna Bąkowicz podejmuje się niełatwej próby ? i próbę tę należy uznać za udaną ? zdefiniowania kluczowej dla prowadzonych przez nią rozważań kategorii fake newsa, który traktuje jako produkt medialny czasów postprawdy. Praca jest intelektualnie dojrzała, przemyślana i spójna. Jest odkrywcza, niebanalna poznawczo, inspirująca, skłaniająca do przemyśleń, ale i momentami ważnej i potrzebnej polemiki z Autorką. Już sam wybór problematyki wyraźnie wskazuje, iż pani Katarzyna Bąkowicz podjęła się analizy problemu nowatorskiego [...] stawiając sobie zadanie ambitne i podwójnie trudne, gdyż podjęła się eksploracji białej plamy badawczej, z którą to, poradziła sobie bardzo dobrze. Jej pracę czytam [?] jako rozmywanie się kategorii prawdy w kulturze informacyjnej natychmiastowości, stąd sama prawdziwość informacji, staje się mniej istotna od możliwości przyciągania uwagi w dobie informacyjnego przeciążenia, co oczywiście odbywa się kosztem jej pauperyzacji i obniżania jakości prezentowanych informacji. Z recenzji Prof. dr hab. Magdaleny Szpunar (UJ)

Szczegóły

Tytuł: Fake news
Podtytuł: Produkt medialny czasów postprawdy
Autor: Katarzyna Bąkowicz
Wydawnictwo: Aspra
ISBN: 9788382090635
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 268
Format: 16.0x24.0 cm
Oprawa: Miękka

Recenzje