Biznes, etyka, odpowiedzialność

Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Rok wydania: 2012
  • Format: 17 x 24 cm
  • Oprawa: okładka miękka
Wysyłka:
Jutro (piątek 2025-10-10)
Sugerowana cena
118,50 PLN
Nasza cena
107,75 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 107,75 zł



Połączenie gospodarki z nauką i techniką oraz ich współdziałanie powoduje powstawanie nowych, istotnych dylematów etycznych. Prezentowana książka jest unikatowym na polskim rynku wydawniczym kompendium na temat etyki biznesu, dostarczającym zarówno podstaw teoretycznych, jak i praktycznych wskazówek co do wykorzystania wiedzy z tego zakresu w życiu gospodarczym. Pozwala to czytelnikowi na dogłębne zrozumienie zagadnienia, zaczynając od indywidualnych decyzji menedżerów oraz innych grup interesariuszy firm i organizacji gospodarczych, a kończąc na zasadach zalecanych do stosowania w biznesie międzynarodowym.
Jest to podręcznik, który etykę biznesu wywodzi z etyki jako części filozofii i z myśli ekonomicznej oraz odpowiada na pytanie: na czym polega odpowiedzialność społeczna w gospodarce i jakie są jej konsekwencje. (Z recenzji prof. dr hab. Jerzego Dietla, Prezesa Zarządu Fundacji Edukacyjnej Przedsiębiorczości)
Praca jest przeznaczona dla studentów i kadry akademickiej, menedżerów, pracowników firm oraz wszystkich, którzy chcieliby się zapoznać z tą tematyką. Zapewnia odpowiedzi na pojawiające się nowe dylematy moralne wynikające z ciągłych zmian gospodarczych i społecznych.

Kraj produkcji: PL

Producent:
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2
02-460 Warszawa (PL)
tel: 226954800
email: [email protected]


Szczegóły

Tytuł: Biznes, etyka, odpowiedzialność
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301168902
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 580
Format: 17 x 24 cm
Oprawa: okładka miękka
Waga: 0.836 kg

Recenzje

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: