Zawód: copywriter
Zacznij zarabiać na pisaniu

Onepress

  • Rok wydania: 2020
  • Oprawa: miękka
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
39,90 PLN
Nasza cena
16,76 PLN
Oszczędzasz 58%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 2,84 zł



Copywriterem być każdy może. Ty również!

Kim jest copywriter? To osoba, która pisze teksty o określonej funkcji. Najczęściej są to treści reklamowe, wizerunkowe i pozycjonujące. Copywriterzy piszą teksty ofert handlowych i na firmowe strony internetowe, tworzą scenariusze spotów radiowych i telewizyjnych, opisują produkty i usługi oraz wymyślają reklamujące je slogany. Często firmy zlecają copywriterom wymyślenie nazwy marki, produktu lub usługi.

Możliwości pracy z komercyjnym słowem pisanym są praktycznie nieograniczone, albo inaczej - ogranicza je zapotrzebowanie zleceniodawcy i wyobraźnia piszącego... oraz oczywiście jego kompetencje.

By zostać copywriterem, nie trzeba kończyć studiów kierunkowych ani posiadać odpowiednich zaświadczeń, certyfikatów lub świadectw odbycia kursów. Tyle że w copywritingu jak w życiu - jeden robi to lepiej, drugi gorzej.

Ten, kto potrafi skutecznie żonglować słowami, będzie dobrze zarabiał na pisaniu, a ten, którego teksty nie będą dobre, skończy w tłumie setek innych copywriterów.
A co to znaczy "skutecznie" i jak pisać skuteczne teksty? Dowiesz się, sięgając po tę książkę!

Z książki dowiesz się:
- Kim jest copywriter?
- Jak przygotować się do pracy copywritera?
- Jak sprawnie poprawić warsztat pisarski?
- Jak skutecznie sprzedawać słowem w dobie marketingowego szumu?
- Jak mądrze pozycjonować treści w internecie?
- Jak dobrze zarabiać na copywritingu i prowadzić copywriterski biznes?

Łap za książkę i bądź kontent, tworząc content!

[O autorze]
Marcin Cichocki - właściciel agencji copywriterskiej Kuźnia Treści. Jego teksty były publikowane na łamach Business Insidera, Gazety Wyborczej oraz w portalach Rp.pl czy Wprost.pl. Pisał m.in. dla Allegro, Polskich Składów Budowlanych, InterMarche, Morele.net czy Dako. Z copywritingiem związany jest od 2015 roku. Zaczynał w branży jako podwykonawca innego copywritera. Metodycznie szlifował warsztat, uczył się technik marketingowych oraz poznawał środowisko biznesowe. Po roku założył własną działalność copywriterską, która z czasem przekształciła się w prężnie działającą agencję. Autor przeszedł niemal całą ścieżkę kariery copywritera i chętnie dzieli się swoimi doświadczeniami oraz wiedzą o copywritingu i content marketingu w prowadzonych kursach, szkoleniach i konsultacjach oraz na blogu swojej agencji: kuzniatresci.pl

Szczegóły

Tytuł: Zawód: copywriter
Podtytuł: Zacznij zarabiać na pisaniu
Autor: Marcin Cichocki
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788328372429
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 136
Oprawa: miękka

Recenzje